Case CIET

Vraag  Hoe laten we – als verwijspraktijk – zien dat CIET bij de top van Oost-Nederland in het vakgebied hoort? Met welke insteek benaderen we de markt en informeren we klanten en collega’s?

Oplossing  Vanuit een nieuwe positionering communiceren we (zonder arrogantie) op een nieuwe en overtuigende manier aan de markt wat de kwaliteiten van CIET oplevert voor klanten en verwijzers.

Resultaat  Klanten vertellen uit eigen ervaring wat CIET voor hen heeft gedaan en hoe dit hun leven positief heeft verbeterd. We laten verwijzers zien dat de kwaliteit van het werk van CIET ook afstraalt op hen.

CIET
Het Centrum voor Implantologie en Esthetische Tandheelkunde is een verwijspraktijk in Hengelo gespecialiseerd op het gebied van orale implantologie en estetische tandheelkunde.

Wat we hebben gedaan
•  Positionering en merkstrategie
•  Beeldtaal (fotografie)
•  Communicatieconcept particulieren
•  Communicatieconcept verwijzers
•  Ontwikkeling middelen

Vertrouwen en trots uitstralen

Laurens Wiggers heeft met zijn praktijk een bijzondere organisatie in Oost-Nederland. Ze horen als specialist en verwijspraktijk tot de top van de markt in hun vakgebied. Bij CIET kan een collega ook een klant zijn. Dit vraagt om een subtiele benadering.

Een patiënt heeft volledig vertrouwen in de kennis en kunde van CIET. Hij zal met een goed gevoel in de stoel plaatsnemen. CIET wil dat de patiënt met een goed gebit, een (natuurlijke) glimlach en vol vertrouwen de deur uitgaat. CIET ontzorgt zowel klant als verwijzer. De expertise voegt waarde toe aan de diensten van die verwijzer.

Het eindproduct is professioneel en esthetisch. Zowel CIET, de patiënt als de verwijzende tandarts stralen hierdoor vertrouwen en trots uit.

EEN DUIDELIJKE BELOFTE

Een mens straalt uit
hoe hij zich voelt

Het gaat om de beleving van de patiënt die is behandeld. Een mens straalt uit hoe hij of zij zich voelt. Een mooi en goed gebit bepaalt mede of je met zelfvertrouwen in het leven staat. We hebben een pay-off ontwikkeld passend bij de merkwaarden en met een duidelijke belofte. De pay-off past bij een marktleider, zonder dat het arrogant is.

CIET. Stralend esthetisch.

PERSOONLIJKE BEELDEN

Echte mensen  met
een eigen gezicht

Het gaat om karakter en geloofwaardigheid. We laten echte patiënten (mensen) van CIET zien. Mensen met een verhaal die door behandelingen van CIET weer stralen en dit ook graag vertellen. Authentieke en positieve afbeeldingen.

Communiceren met een goed verhaal

Je kent ze vast wel… mensen die je op straat ziet lopen waarbij je denkt, die zitten lekker in hun vel! Ze zitten vol zelfvertrouwen en stralen puur geluk uit. We laten klanten aan het woord die door een behandeling van CIET weer stralen en dit ook graag vertellen. Ze zijn weer trots en vol zelfvertrouwen, zodat ze het leven (weer) toelachen. Ze vertellen hoe CIET hun leven heeft beïnvloed met betrekking op hun werk of privé situatie.

De patiënten zijn onze ambassadeurs

CIET maakt beloftes waar en dat bewijzen we door middel van ambassadeurs. Een patiënt van CIET is een ambassadeur van CIET. Als mensen erg blij worden van gebeurtenissen in hun leven vertellen ze dat graag. Deze mensen vertellen waarom ze hebben gekozen voor CIET en hoe het hun leven heeft beïnvloedt.

CIET is zelf ambassadeur van de tandheelkunde in Oost-Nederland. Ze brengen de branche naar een hoger niveau en durven dit ook uit te stralen. Ook voor de verwijzer geldt; Jouw patiënten zijn jouw ambassadeurs. CIET helpt de verwijzer hierbij.

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen aan jouw merk kunnen binden